Surströmmingen!

Är uppäten, jag är mätt och helnöjd med vår tjyvpremiär på surströmmingen.

Kvällen har jag spenderat arg och upprörd, hur många tattare får plats på en och samma server är frågan?! Die!

Såg i alla fall en en grym deckare från fredagkvällen (som vi spelat in), spännande som attan men varför, varför, är maänniskor så dumma på film? Människor kan omöjligt vara så dumma i verkligeheten eller..? Vänta nu, har ni läst/besökt tjuvlyssnat.se ? Folk är verkligen så dumma, och det är helt sjukt.

Men seriöst nu; OM du blir jagad av en mörddare vad skulle du göra då? Inte fan springer man omkring i huset och för massa oväsen så att mördaren precis vet vars du är? Nej, du tar dig förmodligen ut (hoppas jag verkligen) och  springer till närmsta granne och ringer 112..

Eller ett ännu mera känt exempel; Du är jagad av en galning i en bil, du springer längs skogsvägen när du hör att bilen kommer allt närmre. Du har två alternativ:
1: DU fortsätter springa skrikande längsmed vägen.
2: DU hoppar ner i diket och springer in bland träden där bilen inte kan köra på dig.
Vad väljer du? (Hoppas du väljer rätt annars är du dum i hela huvudet) Är du med i en film väljer du helt klart alternativ 1, men frågan är varför gör alla filmer narr av människans smarthet på detta vis?

Usch usch, jag blir sur bara jag tänker på det. Aja, jag ska ta och borsta tänderna och krypa ner i kojs. Lowe är "sjuk" , host host, och helt döende. Varför (återigen) är killar döende så fort dom är minsta lilla sjuka?

Det kanske Miika kan svara på..?
Och bra jobbat Hamilton som tog Pole position! Cheer!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Svaret måste vara att Lowe inte är en riktig norrlänning!

2008-07-20 @ 08:30:06
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0