Soo, almost done!

Nice som attan! Nästan helt färdigpacka nu. Väntar på sista tvätten bara men det lär ju gå fort! Sen är bara till att packa ned jackan, skorna.. ja thats it! Ska se en deckare nu klockan niio och efter det duscha, raka mina ben (det behövs) och sen är det bara att slänga ner det sista och sen sova..!

yey! Imorrn klockan 09.45 lyfter flyget, tar väl 1 timmer ner till El Stockholmo och efter det så blir det en liten väntan innan flyger till Gbg går. Och vidare från götet till Strömstad. Ujuju! Blir mycket resande för oss, mest för mig, då jag ska in i götet igen på lördagen och gå på fest! Wooho! Jag taggar järnet, undrar vad man ska ha på sig..! Caramba!

Deckaren nu, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0