Solstråle!

Blir en bra dag det här, det känner jag på mig! solen skiner och det är redan hyffsat varmt. Iofs, bara för att jag säger så här kommer det att regna när jag vaknar senare idag. Brukar vara så, det slår i princip aldrig fel. Bara en natt kvar nu, ynka 6 timmar till semester. Perfekt!!

Såg att Miika var tillbaka också, kanon! Finally nån att prata med! ;) Awwiee!

Rullade miniramp igår, det var svårare än vad jag komemr ihåg. Eller så har jag blivit fegare, vem vet? Jag har fått en väldans lust att prova på och cykla downhill, det är så tufft! Kanske ska snacka med Holma om de... Lowe var ju på iaf, om man skulle skrapa ihop ett gäng och dra upp till Hemavan och cykla utför berget? Men å andra sidan, vem skulle vara på de? :o

Exakt!

Aja, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0