Sista-minuten-fix!

Var hos frissan idag, bokade tid imorse! Precis som det skall vara! Köpte lite shampoo, vax, spray. Det börjar närma sig torsdag nu ju! Sitter med mina röda pumps på mig och försöker låssas att allt är bra, wiih! Jag ska snart börja packa och tvätta inför resan. Kläder för 10 dagar ska jag ha med mig. Kommer att bli mycket, man måste ju ha valmöjligeheter! haha!

Jag kommer hem söndagen den 10e augusti och börjar jobbet den 11e. Jag tror jag ska sjukskriva mig 1 år.. eller två. Orkar inte jobba nå mera. Måste verkligen ta tag i mitt liv och fixa upp det hära!

Aja wtf, Michailov och Råbert överlevde hoppet, det säger en del! ;)

Hummm, undra vart man ska börja? vad ska man packa osv?

Kek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0