Shoppingspree på IKEA och Birsta centrum!

Awwiieeh!

Igår var vi på IKEA och Birsta köpcentrum i Sundsvall och shoppade järnet. Jag sov väl.. 5 timmar innan så när klockan ringde halv 7 i går morse var jag så in i döden trött. Vi var framme i Sundsvall vid 11a på dagen och där tillbringade vi några timmar inne på IKEA: Lowe köpte med sig hela affären och det skulle vi prejja in i vår lilla Fjord Fjokus. Det blev spännande vill jag lova. Men allt rymmdes tillslut och sen vare det bara för oss att stövla in i Birsta köpcentrum, alltså gamla IKEAhuset. Underbart härligt.

Vi shoppade.. skor.. kläder... jeans.. tröjor, t-shirst, örhången.. u name it. OCH bröllopskläder, inte fy skam. Nu är det överstökat, nice!

Vi shoppade och sprang runt, provade skor.. osv. Lowe och pappa var väl klara runt.. 14.. vi stannade till 19.30 typ. Sjukt. Men vi käkade en god pizza, mm! Fikade, åt körv.. Det enda jobbiga var att jag hade huvudvärk hela dagen typ. Men jag bet ihop. satta sprätt på.. erhmm.. ja 2500 kanske? Upp mot 3ooo blev det nog.



Lite påsar.. och allt var inte ens med..! O.o)

Hemfärden var dryg, eller inte först. Alla vi i baksätet slocknade så fort som vi satte oss i bilen. Hehe! Vi stannade och tankade utanför.. Nånstan var det iaf, men det har en viss charm.. Vi stannade på exakt samma ställe som jag, Anna och Isabell stannade på när vi cyklade till Sthlm. Hehe!

Idag.. Har jag städat garderoben (tro mig, det behövdes) och städat rummet. Det behövdes också. Sen när jag skulle städa toan låste syrran in sig i badrummet där alla rengörningsgrejjer är så det blev inget av med städningen idag heller. Fail som satan. Jag var ju på G idag.


Mat snart, mm så bra! =) Jag hade tänkt å dra och sola lite, men det hann jag inte. Bror lurade iväg mig på en heroic mgt, mountet droppade idag igen, mamma vann de =/ Patrik tog allt annat .

Pannkaka nu! Ska bli nice!!





Athena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0