Packat och klart...!

NOT!

omg, någon som vill packa åt mig? hur mycket ska man ha med sig? Usch, vi ska bara vara borta i 10 dagar men det känns livsviktigt att ta med isg rätt kläder för resan. Jag litar på värme, kan jag de? Är väl bäst att ta med sig en jacka, men gosh, vilken? Skorna är jag rätt säker på vilka jag ska ha med mig. Men vilka jeans, linnen, finkläder etc?

Jag får ont i magen, haha, jag hatar att packa för man lyckas alltid glömma det viktigaste.. ;)

Träningarna börjar onsdag nästa vecka som jag kommer att missa, shoot! Darn, menmen! Vad gör de, jag är sjukt otränad, har inte haft motivationen, orken, lusten7 on i ryggen blabla.. Ursäkter i know, men pjtaa. Alla andra har ju de så varför inte jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0