Oh noes!

Hur kunde detta hända? Men jag antar att på 2 år borde det hända förr eller senare... Blir en väntan nu... Arrhhhgg!

Och Simon har gift sig, inte illa, eller något. Känns som om det är i väldigt unga år men dom vet väl förhoppningsvis vad dom håller på med. Jag och Fredrik har iaf bestämt oss för att göra den kortare resan till USA, typ en månad eller något. Blir kanon det! Funderar på att snacka med Maria och dra med henne och hennes resekompisar, hennes kompisar skulle ju hem efter en månad..? Kanske skulle hänga på.. Ska fundera lite och snacka lite med henne om den saken..

Annars då? Jo pappa fyller år idag, så vi ska ha storfika kl 19.00 =missar raiden men sånt får man ta. Blir trevligt att träffa alla igen..!

Kul igår också hos Lowe, träffade många gamla snubbar från snowboarden. Så det var niice! Lurade dessutom johan att jag drack upp all öl men jag gav halva till Fredrik, hoho! Ölspelet rockar, går inte att komma ifrån, hahaa! OCh alla var sämst, verkligen! Vi fick itne säga DU, NAMN eller SVORDOMMAR. HAHA!

Aja, ska leeacha lite AV nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0