Obeskrivligt!

Jag fattar inte hur det hände, men dte gjorde det!
I WoW finns det instanser som man lirar tillsmamans 5 stycken, och i heroic mode (det svåraste) dödade vi sista bossen. Varje boss droppar saker som man antingen kan ha på sig, tex kläder, eller så droppar dom andra items. Idag var lyckan fullkomlig när bossen droppade ett special-riddjur. En vit fågel som är sällsynt, den har bara 3% chans att droppa av bossen. Ni som är snabba på matte fattar ju snabbt att man kan köra instansen hur många ggr som helst utan att det droppas.. WOHO!!


Så här ser den ut iaf, hur tuff som helst!

Detta har gjort min dag, vad har gjort eran?

p.s Jag har också ev raggat upp en imba tank till vårt nya guild; Lifestyle
Men vi ser väl, tjoheej!

Och det bästa var att jag rollade högst på tärningarna och vann över min bror, mor, och två randoms...! HAHA!
Yäh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0