Last instructions..!

Ja, då var jag, bror och syster ensam hemma nu. Känns askönt även om det bara är för en dag. Mamma och pappa skulle upp tidigare för att hjälpa till hos mormor med att iordningställa kalaset. Tur som fan att vi inte behövde vara där två dagar, phew! Så nu ska vi bara handla lite spagetti, mjölk och blommor tills imorgon.

Athena var i raketfart hela morgonen, hon ville minnsan inte lämnas hemma vilket hon inte heller gjorde men det är så roligt att se hur hon blir helt galen och vill jaga boll fasten hon måste vakta bilen. Hon vet inte riktigt hur hon ska göra. Haha! Jag kan ju itne låta bli att inte reta henne, hahha. Jaa dumma får ;)

Jag ska städa idag också, det känns verkligen inte kul. Men det måste göras och ju fortare man gör det...! Dessto snabbare är man klar. Men varför ska de vara så tråkigt?

Iaf, jag steg upp halv ela för att höra de sista grejerna, hur vi skulle frakta finkläder osv blabla, hmormor bor ju 14 mil härifrån så det är ju en bit att köra. Ve och fasa över minsta skrynkla! Och jag gick och la mig halv fyra inatt, jag måste bli bättre på det dära.

t-t-t-t--t-t-t-t-t-tttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0