Kravlandes upp ur sängen...

06.45 på en lördag?! omg

Jag var iaf upp tidigt som satan, är ju inte alls van att stiga upp då, jag brukar ju gå och lägga mig klockan 7. Iaf i veckan nu när jag har jobbat natt och nu att tvärt vända tillbaka dygnet sådär.. är lite tufft.

Strååålande solsken i alla fall, underbart! Ska gå ner på marknaden sen (där vi var och städade, glömde ju säga vart jag städade. Vi har 5 ungdommar och 3 vuxna, liten styrka på stort område. Ganska jobbigt tbh, och bara för de ska jag grisa ner dubbla ikväll, kasta alla glasflaskor så att dom sprängs så att folket som ska städa imorrn får lika jobbigt som vi hade idag..! HA! Rättvist? oja!) och ikväll blir det party party!

Träffade Evelinga igår, och en gammal klassis från... 6an? :O Elin, inte illa. Lycksele bo nowdays lixom.

Trööött, fast endå inte tröött!

Jag hittade massa sjukt fina animeboxar på marknande, synd att dom var cp-dyra.. men det kliar i köpefinggrarna! haha
arrh! Ska hitta nått att äta, tjo

Kommentarer
Postat av: elin

hej, kikade in på din blogg (såg adressen på apberget)

kul att se dig på vännäsdagarna, det var ju ett tag sen...

/Elin

2008-07-13 @ 15:19:00
URL: http://elinwredle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0