jag ångrar mig redan!

Jag skrev upp mig för övertid på fredag fm 06-14.30 fastän jag egentligen skulle ha varit ledig. Dumt eller?

Det vette tusan, det känns i alla fall sjukt drygt men å andra sidan bra med cash! Blir uppemot 360kr/h och det är väl inte fy skam. Ska ta 100alappen och sätta in i kompbanken (100kr=1timme) och den får jag utnyttja när jag vill och vara ledig mot full betalning.  Man tjänar på att ta ut den exktra 100alappen i tid för det är ju inte skatt på den va ;)

Men är det strålande sol på fredag skjuter jag mig . Men det ser vi väl då!
Annars kommer jag sakna Miika nu när han ska till norge, vem ska jag nu sitta och skicka smilisar med på msn?

Kommentarer
Postat av: Michailov

Naaaawww!! Blir tungt för dej! Men även för mej. Blir jobbigt utan den dagliga dosen av internet!

2008-07-01 @ 18:08:28
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0