In tha outbääck!

Ajjemän, hel och levande har jag återvänt till civilisationen...! HAHAH!

I årskilje ovanför lycksele var det fullt rör, massa gamla pansisar på 60+ som var hemma hos mormor och käkade mat och tårta. Helt okej faktiskt, vi var väl där i.. 4 timmar och det räckte som attan. Våra kusiner har 2 galna stora hundar och 2 ruskigt söta katter som dom kom och hade med sig. Athena blev ju helt tokig, hon älskar katter. Helst skulle hon vela ha en själv så hon fick en lekkompis! haha

Och så tog vi en tur in till Gunnarn för att hälsa på Isha och Leea, vi tog kort på deras hus och nu ska jag göra en liten fuling och slänga upp det på hemsidan så ska vi se om dom märker att det är deras hus.. Dom var inte hemma som tur (?!) var ;) hahaha

Vi stannade på frasses, oh hjälp, athena är ensam ute i regnet. brb! såå, jo vi stannade på Frasses i Lycksele och käkade. Sen brummade vi hem igen. Hemma nu sedan sisådär 30 minuter, guu vad skönt det är!

Aja, Lowe den skurken är på date, ojoj! Nej men på fest och sen på Rex (som rimmar på kex, mex, tex, reeeeex!)

Ahhh, Hai hai! Jag ska se sista avsnittet på Silverfang tror jag.. kanske... erhmm!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Rrrrrrrrreeeexx! :D

2008-07-15 @ 22:31:16
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0