Heroes!

Jag har återigen blivit frälst av serien Heroes. Jag såg alla 11a avsnitten av säsong 2 igårnatt. Jag är klar nu och jag saknar dom redan. För hur tufft vore det inte att vara en tjej med special abilities? Guud jag är så avis att jag nästan dör! (och det här skulle bli en tidigt kväll, vi såg ju hur det gick, la mig vid 02.30) I alla fall, jag och syster har dregglat över dessa hunkar som finns med i serien. Och man kan lätt konstatera att jag har fått 3 nya favoriter den här veckan:

1 Christian Bale a.ka Bruce Wayne, Batman
2 Milo Ventimiglia aka Peter Petrelli, heroes
3 David Anders aka Adam Monroe, Heroes

Mhmmm!

Jag har äntligen lyckats med mitt mission som jag har styrt framför mig och tänkt: Jag gör det imorgon..
Städade toan, rent och fresht! Nu har jag bara att klippa gräset kvar.

Imorgon, jag vet inte om jag ska klippa mig eller inte. Jag är sjukt sugen.. Men jag måste iaf börja packa osv. inhandla grejer jag inte kan vara utan. 10 dagar kommer jag att vara borta, det är ett par dagar ja. Jag börjar bli sjukt nervös inför bröllopet och det är.. länge kvar ._. Men iaf, träffa hela lows fmailj på en gång, och sen utöver det en jäkla massa kineser, och sthlms snobbar...! Amagad, jag är ju bara en liten lapplandsjänta.. Blir en upplevelse som heter duga, hoppas på regn för det är enligt kinesisk sed en lyckogrej som välsignar bröllopet. Eller var det Japan? haha!

Aja i alla fall, jag skulle verkligen vilja bli en heroes. Tänk dig att bli en copycat där allt man ser kan kroppen själv göra? Faan att man ska vara s tråkig egentligen. haha mee waant superpowah! Och då tänker ni.. doh! Men jag tänker.. YEY!

svammel i know, aja, ska ut och klippa gräset nura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0