Hah Farmor Äger!

Ja jäklar i det. Idag var dagen då jag verkligen hade tänkt att städ,a och det är inget skämt.
Iställe blev dte så att vi åkte till farmor och farfar, plockade nypären för att ha till surströmmingen ikväll. mumma! Jag taggar redan!

Och farmor översaskade idag och sa: Jag pallar inte med löken till surströmmingen. Vi bah: hahaha!
det var lite fräckt att även gamlingar kan lära sig, fniss!

Och som dom skrattade när patrik gick igång och sa att han skulle jaga rådjuren och strypa dom, naken! HAHA! Farmor blev helt till sig och skrattade som en galning.

Så nu har vi dukat och nu väntar vi bara på att potatisen ska koka. Lowe vågar inte ens komma hit, haha

Kommentarer
Postat av: Michailov

Jag förstår Lowe till 120%!

2008-07-19 @ 20:32:11
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0