Full spya!

Ajjemään! Inatt så var det då den sista natten på Volvo Lastvagnar Umeåverken innan semestern. Vi var alla inställda på att ha lite att göra sista natten, som det har varit tidigare nätter i veckan, men ack vad vi bedrog oss. Hela veckan har det varit soft som attan, vi har knappt jobbat alls utan gjort någon hytt då och då kan vi säga för enkelhetens skull. Inatt gjorde vi hur många som helst, det var jobb hela tiden enda fram till 05.15 typ. Jag var inne på "övertid" enligt mig för jag var inställd på att åka hem klockan 04.00..

Men! Nej, full spya, som Gunnar skulle ha sagt. Är äntligen hemma nu, och skål! Semester!! Dont worry, jag har inte öppnat en flaska alkohol så här tidigt på morgonen.. He he he!

Jag passade också på att vara olaglig såhär tidigt på morgonen, kanske skulle körkortet ha rykt om polisen såg mig, men jag körde mellan avspärrningarna i centrum för att ta mig till bankomaten för att ta ut lite cash inför marknaden. Jag kanske hittar något troligt att köpa så det är ju bäst att se till att man har lite pengar på fickan då det ibland händer att pengarna tar slut i bankomaten.

Jag har också gått igenom den obligatorisa pormask-squeeezingen som jag brukar göra. Ska bli ruskigt skönt att slippa volvo i 4a veckor nu, förhoopningsvis gör det underver för min skitiga hy. Jag tvättar mig noga varje dag, men skiten från jobbet etsar sig fast. Känns i alla fall som det, vad vet jag egentligen?

Hoppas på bra väder nu, så jag orkar gå på marknaden en sväng när jag vaknar.  Mina bästa jeans är förövrigt mina halvbaggy/slappisar som jag köpte i sjuan... Underbart härliga är dom!

Jag kan ju avsluta med att säga att två av tre sommarjobbare verkligen har varit två riktigt stora bottennapp! Sjukt dryga/lata/obrydda/sega/slowmotions människor får man leta efter. Gd vad skönt att bara den braiga killen har fått 1 vecka till efter semesterna, annars hade jag varit sjuk, jag lovar. Jag pallar inte med "fejkade" människor, dt håller inte. Sen om dom är lata och helt dumma i huvudet gör inte saken bättre!!! Arrhhg! (nu blev jag upprörd igen)

Påminn mig om att berätta om Athenas nya kompis sen!

Sova sova säääng sääng säääääääng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0