En sjukligt svacka..!

Inatt har varit den värsta natten i mitt liv tror jag. Det började med en lättare huvudvärk eftermiddagen som jag lyckades springa bort men sen 22.30 när jag skulle göra mig klar till jobbet slog den ner i mig igen. När jag skulle dra på jobbet 23 så hade jag världens fetaste huvudvärk som nästan gränsade till migrän. Körde mot rött ljus också på väg in till stan, jag var verkligen helt jävla lost!

På jobbet så fick jag bukt med min huvudvärk, sov emellanåt för att sedan få tillbaka den igen runt 03 och då 10ggr värre än vanligt. Sov lite till, jobbade lite, sov.. Jag vet, det låter fördjävligt att sova när man är på jobbet men eftersom grabbarna på Manban är på kurs så fyller vi upp och det går inte många hytter om natten den här veckan.. Lika bra, jag vill vara ledig!

Nu är jag hur pigg som helst, har inte den minsta huvudvärk, fortfarande varm från bastandet. Mhmm --mmhm!
Härlischt!

Nu är det iaf marsh i säng, sova till 14.30 typ. Någonting så.
Jag har dessutom blivit admin på hemsidan. Hehe! Ojojoj!



Ja jag säger då bara det, fyfaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0