Det var då det löjligaste...!

Jag är irriterad, som vanligt. Är man det när man spelar ska man fan inte spela alltså. Jag är sjukt less på folk när dom är helt dumma i huvudet. Hur svårt kan det vara...?

NU! ÄNTLIGEN!

Igår var jag en runda på marknaden med Lowe, Miika och Robert, mycket trevligt. Stötte på Anna i kuren där hon jobbade. inte illa de.

Jag bjöd Miika och Robert på käk sedan, blev grillad körv, hamburgare pommes , mmm så gott. Efter det lirade vi lite Wii, Super Mario Smash Brawls. En hel del spelande efter de, DotCard och Skipbo, Michailov vann 3 ggr i rad i DotCard. Amasing shit! haha! Det var ju tänkt att vi skulel till Maria men det blev inget av. Vi spelade väl spel till halv 3 nån gång, breakade endast för att göra varma mackor i ugnen. Gött som fan!

Idag blev det marknaden igen, av någon skum anledning har brorsan velat gå där varje dag?! :O Haha det var iaf sjukt varmt så efter de solade vi på gräsmattan hemma. Arhhh!

Och nu.. fail..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0