Brrrr! I havet var det kallt!

Ja vi var till havet idag, ute.. vid.. kommer aldrig ihåg vad det heter. MEN! Jag tycker absolut att vi ska dra ihop ett gäng (vilka det nu är?!) och dra till Bettnes eller något sen när jag kommit hem igen. !Skulle vara sjukt nice, och vi har uppfunnit ett nytt bollspel, sjukt roligt! haha

Det avr liiite kallt i vattnet. trots det bade Lowe och syrran som galningar.

Gaden surprise var Athena, vi kastade Wobadoba-bollen som studsar på vattnet mellan varandra och hon kutade ut i vattnet och sprang fram och tillbaka för att fånga den. Hon som itne ens brukar våga blöta tassarna sprang frivilligt ut i vattnet till mag-höjd? det var underbart roligt att se hur den lilla fegisen vågade sig ut ;)

Och när vi kom hem, gissa vad hon gjorde då? exakt, hon sprang raka vägen ut till fiskarna för att se om hennes bästisar var kvar. Athena har inte ens tid att sova om dagarna längre, hon spanar bara på fisken.. Haha!!

Lowe brände sig, han är som en gris. Jag har värmt ryggen en aningen, och jag har sand överallt. Sofie blev brun på o.3 skunder, hon är hopplös. Det blev monligt en liten stund där, just efter att jag doppat mig. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl så jag tog på mig en handduk som täcke.. hahha!

Aja, ska kila en sväng. Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0