Bäck home again från Lapplandshelvetet!

Ja egentligen skulle jag ha skrivit det här inlägget igår när jag kom hem men jag orkade inte. Jag har burit möbler, småsaker och skit, vaser, glas, u name it fram till mannen som höll i mormor auktion. Enligt dom äldre som var där, mamma, eva mfl var det lite folk men jag tyckte dom var många.

I alla fall, det var hett, hett och bremsen slet med sig stora köttstycken när dom bet en. Dom var säkert 1,5 -2 cm stora, och det är stort när man talar om köttätande insekter!! Arhh!!

Utöver det flöt auktionen på, jag fick som sagt bära grjer men även bära köpta saker åt gammla gubbar och gummmor, dom kunde knapt bära och endå köpte dom huuur mycket skit som helst?! Amagad.

Vi ninjade lite prylar också, lite böcker, jag hittade jättecoola gammla glasburkar, mamma köpte en kista. Hur läcker som helst, en skattkista.

Två gubbar kommer jag inte att glömma i första taget. Dels den galne engelsmannen som lät pengarna rulla som smör (?!) eller den spensliga mannen som också lär perngarna rulla som ...gräs?!Dom hade världens fetaste sedelrullar, helt jävla sjukt. Jag tror inte jag har sett så mycket sedlar i handen på en och samma person. Engelsmannen och hans fru har flyttat upp till Lappland och Åskilje för att starta ett pensionat-liknande grej me konferansser, skotersafari, hundspan,fiske mm för trötta engelsmän...?! Japp ni hörde rätt, men Sverige ska ju vara exotiskt.. hihi! Have fun with the.. erhmm.. Bremsar! hoho! Så dom shoppade möbler och grejer som galningar för att inreda gården dom har skaffat sig.

jap! Så jag var inttill döden trött igår när jag kom hem, läste lite och sen såg jag på Heroes, season 2. Det är bra skit, vad än Robert säger...! Ont i halsen har jag fått, snuvig och huvudet sprängar, tack Lowe!(?!?!?) Bra såhär innan semestern när vi ska ner till Gbg... Wiiee! Men förhoppningsvis hinner jag friskna till lite!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Man ska inte lyssna på Robert!

2008-07-27 @ 13:25:48
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0