Vilket missflyt!

Jag vaknade imorse ocg var hur taggad som helst på att åka skidor eller snowboard idag så jag ringde Maria runt 11a men blev bortryckt, hon hade väl ngn kille hos sig eller så ;) Så jag raggade upp syrran och farsan och vi bestämde oss för att åka en sväng i backen och ta premiäråket!!

Syrran fick låna min svarta hjälm från förra året, mina svarta täckbyxor, mitt blåa skärp och mina blåa gogglar så hon såg ut som en exakt kopia av mig från förra sesongen förutom att hon inte har långt ljust hår. Det var lite lustigt, vi skrattade som satan. Mitt i allt ihopa kom mormor så vår resa till Middagsberget sköts fram lite. Men när vi väl kom iväg var vi taggade som satan bara för att komma fram och upptäcka att det var stängt?!?

Det är ju jullov, det brukar alltid vara öppe då. Men tydligen inte idag, så det var en aningen surt faktiskt. Så jag får spara mitt premiäråk till en annan dag.

Ska också dra in på mellandagsrean och köpa en labtop och en digitalkamera. Kommer bli sjuk najs!

Kommentarer
Postat av: Abrizz

ååh va suuurt ;<

dom har väl öppet på mellandagarna så du får väl fara dit då istället :)

2008-12-23 @ 14:28:22
URL: http://abrizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0