Vilken mardrömm!

Jag hann inte skriva den innan idag men jag vaknade och var lessen som satan fast jag försökte att inte visa det.

I alla fall, here we go:
Ps, detta är en dröm!ds!

Vi i laget hade haft en träningsmatch och jag hade spelat grymt bra trots att vi rullade på 5 backar den matchen. men efteråt så kom Berra fram till mig och sa att vi måste prata, Berra är vår tränare, så av någon anledning så satte vi oss vid vårt gamla runda köksbord med mamma och pappa dessutom för att prata igenom vissa saker. Han plockade upp sin väska och drog fram ett A4a ark och bad mig läsa igenom detta. Så jag satte igång och började läsa och det var ett papper som beskrev hur dålig jag var och varför jag inte längre skulle platsa i A-laget. De ville itne ha mig längre utan tänkte endast ha 4a backar, jag skulle inte ens få träna med dem, så dålig var jag. Jag bara: okej, straffar du mig för att jag ska åka utomlands och roa mig i skidbackarna? Nejnej svarade han, men jag kännde på mig att detta var ett straff. Pappa började säga ngt och jag fick tårar i ögonen men bet ihop och tänkte minnsann inte vika ner mig och gråta offentligt. (Det var för den delen sommar ute?!) I alla fall, samtalet slutade med att jag inte ens fick träna med div3-laget utan att jag var för dålig för att ens spela med klubben.

Stört!

Så därför var det med blandade känslor jag såg på Berra idag på träningen, haha! Och extra kul att jag glänste lite i vissa övningar, som tex att smyga upp bakom målet och ta ner bollen på bröstet för att sedan slå in den på volley i målet, jag var bäst på det ;)  Yes! Sen att jag sköt i steget utan att göra ett tydligt avtramp var tydligen en höjdare också. Mhmm! Sen ska jag få ett nyutt blad, det röda. Berra var på mig och sa att det bord ejag testa, vilket jag ahr gjort och leveransen kommer ju aldrig.. Humm.. Han skulle kolla upp det där iaf..

Ich! Skön dusch, rakade bort min skog på benen, gjorde en aniktsmask och sen smörjde jag in mig med min lotion. Ahh! Det kyler som fasen på benen nu, hur skönt som helst!


Och, ja det låter faktiskt roligt. Dock hatar jag att tränga mig på så vi får se..

Kommentarer
Postat av: lisen

va? allvarligt talat. kickar de dig ur laget? är dom helt jävla körd i huvet!?? Det var inte heller bra dåliga argument han hade "behöver bara 4 backar" vilket pund! vafan om nån är sjuk eller blir skadad?! nä, vad ska man säga.. vännäs aik säger jag bara, vilket skämt.

2008-12-27 @ 18:20:52
Postat av: Miika

Haha! Så nu har du förtydligat att det är en dröm.Det kunde lätt missförstås om man säger så. En jäkla tur att det var en dröm iaf!

2008-12-27 @ 22:57:47
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: lisen

åh, vad pinsamt det hela blev!

2008-12-29 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0