Vilken "date" det var idag..!

Eller som Miika rent ut sagt skulle säga: Emmii det var en date!

Sjukt kul iaf att träffa Herr Fredrik igen, även om det var liite awkward i början, känndes skumt att träffa någon man "känner" så pass bra fast man inte träffas så ofta. Vi tog en sväng på stan, han köpte en skjorta, svart till morgondagen, jag köpte hårspännen och snoddar (glömde det senast jag var på stan, doh!) och sen traskade vi runt i staden.

Visade honom Vännäs, mitt hus, Athena, min knasiga familj, som tydligen fick godkänt (kors i tacket, det slänger vi en (check!) på!) jaa vad mera? Typ det, jag gav honom ett alternativ att bo i min garderob men han var nog lite mörkrädd för han tackade nej, eller så kändes garderoben väldigt liten?

Sen så har jag varit väldigt slackig, men mitt sällskap och jag drog ut på tiden så jag hann inte surra med dig Miika, jag hoppas att du överlevde din nyfikenhet ! Och ja, jag går gärna på Nyårsrevyn på torsdag, ska bli kul! Om det finns biljetter kvar dvs, kommer bli mega!

Imorgon då? Det blev så att jag kommer att hänga med Fredrik och Ulf och det gänget. Ska äta middag hemma först och sen åka in till stan, partaja med dom och sen var det ngn stor fest vi skulle på av något slag? Det blir nog bra det, bättre än att sitta hemma.. Eller ja kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0