Vilken dag!

Så troligt skönt det var att sova när jag kom hem idag efter jobbet. Helt galet skönt faktiskt. Jag somnade direkt jag la mig i sängen och vaknade av att brorsan kom in och sa att maten var färdig.

Jag blev hursom grymt sen och fick stressa som ett djur för att komma i tid till samlingen när vi skulle åka in och se IBK Dalen möta Iksu. Men jag hann! Matchen slutade 9-1 till Iksu och de bevisade vilka som regerar i innebandysverige.

Var på möte idag med facket, erhmm. Ja en svammelkärring från A-kassan var där också. Mycke svammel och lite verkstad. Troligtvis så får vi 105k den 5e januari och då dras skatten det året istälelt. Vilket är grymt najs. Erhhm, ja jag har snackat med försäkringsnubben om mina ärr, kan ju bli ngt där..

Sen så.. Imorgon har jag First Aid-grejset vilket känns sjukt jävla onödigt men vafan.. Jag börjar 8 (sovmorgon!) och slutar halv 3. Egentligen går kursen till 16 men jag har möte klockan halv 2 som jag ska på. Hihi!

Usch! Ska jag orka logga in på wow och kolla läget kanske?

Sitter för övrigt med flöjten i knäet och småspelar lite.. Trallar lite skalor och liknande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0