Värdelös shoppingspree!

Värdelös shoppingspree! Den slutade med ett par mysiga vita vantar och en söt mössa. Punkt! Jag som hade tänk att hitta ngt att ha på jul och sådär men tjiii fick jag. Hade siktat in mig på skor och ngt att ha på jul, men inte då.

Jag var förbi på jobbet en sväng och lämnade in papperna om avgångsvederlaget så på torsdag är my final dag på jobbet. Det kommer bli underbart härligt att säga hejdå till min arbetsplats jag varit på i över 2.5 år nu och säga hejdå till mina gubbar. De saknar mig redan, det märks som fasen. Förstå när alla slutar i april vad tomt det kommer vara, och hur tråkigt det kommer att bli? Alla unga och alla tjejer får ju sparken så det kommer bara vara gubbar kvar. De som älskar att retas och busa med mig och Lovisa och sen har de.. Ingen.

Sofia ringde och berättade att hon letar boende, awsome! Jag sa att hon kunde boka vad som helst typ, för jag vill verkligen iväg! Det kommer bli så roligt och jag är bara sååå taggad inför den här resan så dte är helt galet. Varje dag snön vräker ner ser jag bara ännu mera snö och skidor/snowboard framför mig.

Sen så börjar vi smått hålla tummarna för Annas operation på torsdag (eller var det fredag?) och hoppas att den går utmärkt och att hon blir stark och bra fort..! Jag har hört att hon ska veckopendla till St:Anton..? ;) hihi!

Och imorgon blir det match i Sundsvall, vi ska tydligen åka klockan 6 imorgon bitti vilket betyder att jag måste typ sova.. NU?! Eller snart iaf, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0