Incoming: 3dagars pinande!

Mitt bästa länktips ever: Dagens Nemi
Jag läser henne varje dag och hon är exakt som mig vilket både Miika och Johan håller med om. Haha! Det är stört men hon är så skön så man blir ju full i skratt varje gång man läser den här serien. Och som sagt, vi tänker likadant om det mesta...! Hajen, Noob!

Annars då? Mina förra inlägg idag har ju inte varit så värda faktiskt, jag hade storslagna planer om att skriva ngt bra men det glömde jag bort och så blev det ingenting.


Mormor kommer imorgon, 3dagars pinande över dagen innan jul, jul OCH juldagen men förhoppningsvis kommer vi alla levande ur detta på torsdag. Vi har ett likartat förhållande med vår mormor och Robert har med sin farmor, är det vanligt att man verkligen har en mor/farförälder så är sjuk i huvudet?! Okej, dte var att ta i, jag menar att de är elaka, snåla, dryga och tror man är 14 år?! Samt att de pratar jättehögt, väntar sig att man ska passa upp på dem och göra allt de säger, vara trevliga fast de är så korkade och att de dessutom stiger upp klockan 7 på morgonen när man vill sova minst till 10-ish?!

De retar gallfeber på mammor/pappor, gör stämningen tryckt och alla bara önskar att de vill resa hem igen..? Så snart som möjligt. Så är det i vårt hus nu när mormor kommer i morgon. Och har vi tur så får vi veta att vi får en chokladask i paketet redan imorgon, dagen innan julafton. Cheers!

Förhoppningsvis så somnar hon tidigt och att det finns någon skidåkning eller något serie som hon följer på tv så jag kan smita undan och spela lite dator och andas ett tag. Semester behövs efter storhelger som denna, det är ett som är säkert!

Annars så är jag och min syster inne på samma planer inför nyår, vi ska låsa in oss i mitt rum, spela hög musik och supa oss jättefulla, jag ska tillägga att hon endast är 16år gammal så jag kommer förmodligen åka fast för langning. Sen när mamma kommer och undrar vad fasen vi håller på med (vilket hon inte skulle göra eller bry sig särskillt hårt så länge vi inte tänder eld på datorn) och då ska vi titta på henne med stora uppspärrade ögon och säga i kör: Nej vi har inte druckigt alkohol! Fastän det stinker av utspilld sprit på golvet..! Hahaa! Den brukar min bror försöka dra, fniss!

Och apropå det, vi är så jävla konstiga i min familj. Ingen av oss är normal, inte det minsta. Jag menar, ni känner ju mig?

Träning nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0