It's done..!

Nu är det bara att vänta och se. Han som jag pratade med på facket tyckte absolut att jag skulle ta det och det var ju så vi hade diskussionen här hemma också. Jag har för övrigt plats 287 i listan. Så nu är det bara att vänta och se ifall jag får en extra stor juklapp i år..!

Vissa saker var inte helt slutdiskuterat mellan facket och företaget men det trodde han skulle vara fixat så snart som möjligt. Det var när man fick börja stämpla och vilket år skatten skulle dras på pengarna. Får man skatta på 2009 blir det mindre skatt iom att jag tjänar mindre på 2009 än om skatten dras iår för då blir det 55% skatt.. But still.. Jag tjänar på det. Ahhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0