Uppsagd!

Gud vilken rolig värld vi lever i, tycker ni inte? Egentligen är det nog nyttigt för oss 80-taliser som spås bli jobbiga ute i arbetsmarknaden att vi får känna av det verkliga livet och få bita i det bruna gräset på andra sidan vägrenen?

Iaf så har jag fått skriva på papper som säger att jag får sparken och min sista arbetsdag blir den 31 mars. Om jag nu inte får avgångsvederlaget då, för då jobbar jag sista dagen nästa torsdag. Jag har ställt in mig på att få pengarna och det är illa, vansinngt illa, för jag kommer bli ruuskigt besviken om jag itne får dem. Ryktena säger att det är imorgon de ska bestämma vilka som får pengarna eller inte. Jag hoppas att alla får dem, iaf jag..!

Sen så har jag varit fly förbannad idag, vet itne vad det är med mitt humör nuförtiden?! Men vi lånade in en gubbe från en annan avdelning då vi var kort om folk och jag hamnade naturligtvis bakom honom. Och vad tror ni han gör?! Exakt, jobbar knappt någonting och när jag kom på balken höll jag på att svimma. På balken svetsar vi och staplar dem i en stege som rullar uppåt så att roboten kan ta en i taget typ. Det ska vara fullt när man lämnar stationen, dvs 16stycken. När jag kom dit var det 2?! Två stycken, jag höll på att dö, för då fick jag först jobba ikapp hans skit och sen göra mina egna. Svetten lackade vill jag lova! GrrrrrRR!

Nej nu, jag ska låna fnasket, dvs Ilonka och farma moln! Jag vet att det låter konstigt men det ger mig fire som jag behöver till min lw. Eh ja.

Jag sitter dessutom och myser med en kopp varm choklad, lussebullar och filten virad omkring mig. Om jag orkar imorgon ska jag hinna förbi på stan innan jobbet. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0