Underbara måndagmorgon(?!)

Nja det är tveksamt! Dock fick jag ju en extra "lördag" igår iom att jag är ledig hela dagen idag så det är ju hur skönt som helst. Jag satt uppe till 3 igårnatt och spelade dataspel, sickt! Vaknade kring 11a där av att frissan ringde och ville att jag skulle komma 30 minuter tidigare, och det är typ snart. Det ska bli roligt imo!

Miika tyckte att knallorange tuppkam skulle passa utmärkt då jag spar in på cykellyset då håret skulle lysa upp. Han är så ekonomisk vår lilla Miika så att det finns ju inte! Men jag tror jag passar på den frisyren alltså, ska komma ihåg att boka en tid innan jag drar till St:anton också.

Jag berättade aldrig om min dröm jag hade för någon dag sedan? Nej jag tyckte väl att jag itne hade gjort det. Here u go!

Eller vänta nu, jag tar det efter frissan, har inte gjort mig i ordning än och ska dra om en 15 minuter. Skynda!!


Kommentarer
Postat av: Miika

Haha! Det gäller att vända på alla små ören i dessa bistra tider vettu! Nu väntar jag bara på drömmen!

2008-12-08 @ 14:45:00
URL: http://michailov.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0