Underbar träning!

Träningen avr hur rolig som helst och vi hade värsta rba spelet ihop idag. Jag och Erika var grymma på abcken och allt det där. Jag fick dessutom ett nyutt blad till klubban i väntan på att dom riktiga ska komma. Bladet "visslar" och har sig vilket är ganska kul haha!

Jag gjorde lite situps när jag kom hem där syrran fick sitta på mina ben så jag fick jobba med riktiga sneda och djupa raka ena. Grymt jobbigt och så fick jag världens senadrag i vaden så jag trodde jag skulle dö, jag skrek rakt ut! hahaha!

Nehe, eftersvettas och sen spela lite dator? de har tydligen börjat i Naxx, raid. Jag visste det -.-
Jag får väl logga in och göra lite "roliga" daylies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0