Städar en fredagkväll?

Ja jag är galen. Men jag ska endå stiga upp klockan 05.-ish imorgon så jag orkar inte göra ngt vettigt ikväll.

Så jag försökter städa, det slutar med att jag sitter och byter låtar på Itunes för att hitta den perfekta städarlåten och det är ju svårt..! Jag har iaf packat väskan klart inför morgondagen så det är ju ett litet framsteg. Kommer inte ens att försöka städa klart ikväll, blir mest att plocka ihop allt som ligger och dräller och så får jag ta resten på söndag.

Och! Det är riktigt roligt att jag får all info som händer här i familjen. Det har visat sig att vi ska fira jul hemma iår med mormor. Okej, det visste jag ju faktiskt. MEN! Hans-Olof, vår farbror, och farmor och farfar ska också komma hit på jul?! Och det har typ aldrig hänt, sen så istället för att åka till farmor och farfar på juldagen så ska vi dit på annandagen?! Eh ja, anledningen var att mamma tycker det är för tight att fira "jul" två dagar i rad. Men ja, traditioner, mamma lilla.. I like them..! Haha! Aja iaf, så det händer massa saker på jul, dock inget på nyår. Det är iofs bra för jag har inte ens orkat spana ut en festblåsa ifall det skulle hända ngt..! Städa var det ja?

Just ja, städa var det.. Mutter.. Dammråttor i hörnen är väl bra, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0