Snöpligt Sverige!

Vi spelade VM-final idag i innebandy, herrar. Sverige vs Finland och vi brukar ALLTID vinna VM. Idag började vi 1a perioden med att spela dåligt och låg under med 0-4 och jag trodde seriöst att det var kört för våran del.

I 2a perioden gick vi ut och storspelade och hämtade ikapp till 3-4, sjukt najs! Jihde var het idag vill jag lova. Iaf så gjorde vi 3 mål till i sista perioden så vi ledde med 6-4 och jag andades ut. Phew! Det fick jag ju göra i exakt 2 minuter och sen stod detb 6-6 och vi gick mot förlängning. AHHH!!

Finland gjorde mål och vi förlorade i Sudden, gu så kul! Jag blev sur som vanligt. Jag har lätt för att bli sur. Attans.

Finland gjorde grymt snygga mål i powerplay, en av deras killar gjorde 3 mål i just pp.

Aja, vi kan ju inte vara bäst jämt, men vi brukar vinna!!
Matchen var annars lite sådär, eller ja, Ena stunden var Sverige bra och Finland kass och sen tvärtom. Typ..

raid nu.. Ahh!

Sen blir det sova och så upp och jobba sista veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0