Snart kan jag flytta hemifrån!

Om sisådär 10 år, ifall jag hade jobbat kvar på volvo då. Idag fick vi vår julklapp av företaget (jag gissar att de köpt julklapparna innan sommaren när vi låg bra till annars hade vi nog inte fått några alls..!) och vi fick en rätt snygg salladsskål, salladsbestick, en behållare till dressing, duk och tabletter. Förra året fick jag en bordsgrill och året innan var det kockknivar som gällde. Dom är ju hur bra som helst, vi använder pappas nu.. Hihi. Så hade jag jobbat 10 år till har jag nog fått ihop ett eget bohag..

Aja, konstig topic, konstigt ämne, konstigt skrivet?

Beställde tårtan idag, det kommer bli imba. GUbbarna förtjänar lite tårta nu när jag ska sluta.

Möte imorgon med facket, det ska bli intressant. Ja. Hela dagen imorgon kommer att bli intressant. Julbord också för den delen. Och sen ska jag på stan med bror och syster för att handla julklappar, hem, göra mat, vända i dörren och åka in till staden och titta på derbyt mellan Iksu och Dalen, elitserien. Kommer bli hur kul som helst!

Och jag är sjukt trött, vi tog ner 6bossar igår på raiden och det blev lite sent innan jag kom i säng. Men det var helt klart värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0