Snart dax för tekning!

Jag har slagit in alla julklapparna, varit och handlat och nu sitter jag och pustar ut medans farsan lagar maten. Jag han tom lira en heroic, tömma diskmaskinen och duka idag, + staden då. Jag ahr varit effektiv idag.

Snart så är det match, hemma mot Holmsund, en match vi måste vinna då vi ligger på exakt samma poäng. Ska bli spännande detta! Jag borde egentligen ta och börja byta om och sådär, tar ju alltid så lång tid på mig att sätta upp håret nu när jag har en ny frisyr. Nya möjligheter, erhmm.. besvär..

Och det verkar sig som om st:Anton fixar sig. Vi fick tydligen bo med Vitor och Eric enligt Sofia. Jag hoppas hon inte har tjatat in sig hos dem utan att det är de som vill för att de inte har råd att bo där annars.. Eller ngt. Blir iaf spännande, jag har träffat erik en halv gång (han var stupfull och jag var ju itne så nykter) och Victor har jag träffat 2 ggr.. Sen Sofia k'nner jag inte sådär jättebra heller men som sagt, det komemr bli hur tufft som helst!!

Nej det är hög tid att packa ihop grejerna och börja röra sig mot Hammarhallen. Snart match! Keep ur fingers krossed!

Kommentarer
Postat av: Miika

Man kanske skulle ta å säga upp sig så att man får nåt gjort på dagarna! ;P

2008-12-19 @ 19:53:39
URL: http://michailov.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0