Sikken dag!

Vi satt uppe länge och raidade igår, klockan var väl halv 3 imorse innan jag kom isäng men vi clearade hela Naxx och jag var loothoran som fick säkert 6 nya epix, det gillar jag! Iofs var 2 stycken healinggear men jag får ju specca om och använda dem typ jämt så de kommer till nytta.

Jag sov till halv 11a någonting men orkade inte stiga upp utan låg i sängen till 11a för att sedan äta frukost, byta om och åka ut till backen. Jag gjorde premiäråket med snowboarden idag, sjukt härligt! Det avr roligare än twintips faktiskt, för när det itne finns några roliga hopp, pipe eller offpist så är bräda helt kalrt roligare. Man kan ju jibba på ett helt annat sätt än med lagg så när det är lite halvtaskigt i backen är det perfekt med bräda. Och det var typ miljoner med folk där, liftkön var hur lång som helst. Och vilken heting i backen (./drool).

Och nej, jag har ingen koll på solarier i Umeå, fniss!

Pappa frågade om jag skulle ut och springa ikväll? Var det en pik det eller? ... Mutter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0