Sängen nästa!

Trött som fasen fast jag sov innan idag.

Imorgon blir det en "rolig" dag men företagets två mest svammliga sjuksköterskor... Suck! Jag är redan less faktiskt men det ska väl gå att härda ut antar jag.

Och enligt min mor har jag slösat bort en stor talang när det gäller flöjtspelandet. Aja, man kan inte få allt mamma lilla! Du får helt enkelt nöja dig med att ha en dotter som är satt som 5e back i ett div1 lag.. Sattsar nog på fel sport imo. Hoppas verkligen verkligen att det blir en skidresa annars dör jag! För atm är jag sjukt less på innebandy, jag kännde det verkligen igår på träningen.

Sedär, nu kommer jag in på detta igen. Jag klagar baske mig hela tiden /bitchslap. Men faktiskt så skulle jag kunna lägga ner bandyn nu, exakt nu! Och inte ångra mig ett skit. Men som Johan sa, han kan ju inte cheerleada för ett lag han inte känner någon i så jag får väl fortsätta tills jag drar vidare.

Sen i tomtelägret ser det lite dystert ut men förhoppningsvis löser sig allt och jag får min bästa jul ever. Men det återstår att se..! God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0