Premiäråket!

Ahhhh!

Pappa väckte mig vid 11a ish och frågade om jag hade tänkt sova hela dagen? -Jag är vaken pappa..! Han skrattade bara och sa att jag skulle stiga upp och åka till backen. Så jag laddade upp med gröt och tog på mig kläderna och sen drog vi ut till backen och åkte lite. Ringrostig som fasen men hur skoj som helst!! Jag höll mig från de stora hoppen, som tur var. Annars hade det blivit fågelskrämma all over !

Så nu är jag helt död i benen, håller på att lugna ner mig nu. Andas..
Skönt, ska ta mig en lång dusch senare. Men ooo så roligt det var att åka lagg igen! <3

Äntligen vinter!

Kommentarer
Postat av: Abrizz

Härligt! :D

man är alltid lika ringrostig första åket men alltid lika kul också!! ;)

2008-12-25 @ 14:30:25
URL: http://abrizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0