Nyklippt och fräscht!

Ah! Det finns inget underbarare att pallra sig upp ur sängen, äta frukost och sen dra iväg till frisören och sitta där i 2 timmar och bara bli ompysslad. Det är så sjukt mysigt att ha någon som grejar en i håret och småpratar lite när man sitter där halvt sovande och bara myser! Idag, som alltid, låter jag Monica bestämma hur jag ska bli klippt, fniss! Jag sa att jag litar på henne och då skrattade hon till och sa att det är ju bra. Så nu har hon klippt upp håret lite så jag får mer volym, klippt av lite på längden och sen slingade hon håret. Hon la in både ljusa, ljusare och röda (?!) slingor i håret. Det blev sjukt läcker tycker jag. Och så skönt, nu slipper jag se ut som en tattare under julen här. Och mormor ska komma på jul, inte nyår, Phew!

Var och shoppade loss på apoteket också, så nu har jag mina kära gul/röda piller igen. He he he..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0