Nu igen?!

Jag vet inte hur många ggr jag har skrivit och berättat om att jag är ett stor fail och idag är inget undantag. Jag satt uppe till halv 3 inatt och spelade dataspel (lättast så, för skulle jag barätta skulle ni inte fatta ett jota ändå) och jag var trots allt hyffsat pigg kvart i nio när väckarklockan ringde men jag hade ingen lust att stiuga upp. Inte heller när den ringde halv 10, eller 10 utan först runt halv 11 orkade jag pallra mig in i duschen. Jag hade tänk att dra ner på stan och kolla in lite skor och något att ha på mig på jul och juldagen men jag får göra det imorgon istället. Jag slipper ju stressen också så det ska bli najs.

Jag var på möte igår, vilket jag glömde nämna i mitt förra inlägg, där vår produktionschef berättade hur det skulle bli med skiften och skiftgång efter jul. Och de vet ju inte ycket, de kunde inte ens säga om vi ska börja med eftermiddag eller förmiddag när vi kommer tillbaka efter jul. OK?! Tänk alla stackare som har barn osv för de måste ju plannera barnomsorgen osv va, detta är ju helt galet. ca 60 personer kommer att bli överflödiga också då vi går ner från 3skift till 2skift. Förstå hur mycket irritationer och sånt det kommer att bli när man är så mycket folk över och vissa kommer att smita från jobbet..? Aja, förhoppningsvis så missar jag ju skiten..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0