Nu är det slut!

Jobbade sista dagen idag, ca 11.30 la vi ner arbetet och gick och åt min goda prinsesstårta som jag köpt. Det blev över när min avdelning ätit så jag bar med den upp till pgp (robot/tekninkerna) och de blev hur glada som helst över att få tårta dom också.

Lämnade av alla mina kläder, snodde hem verktyg, svetshjälm, pennor.. U name it! hahaa! Fick mitt betyg och nu sitter jag här hemma. Det känns. skumt. Faktiskt. Men samtidigt jävligt bra, synd bara att jag ska ha en megahuvudvärk för det ser inte bra ut inför träningen ikväll...

Aja..

Gubbarna var ju smått lessna dem också; Kom och hälsa på! Sa de typ 17ggr när jag skulle sticka. Eftersom pappa jobbar där så är det ju itne en omöjlighet om jag säger så. Jag blev också inbjuden på "varselfesten" sen i vår i alla fall. Wounderbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0