Mycket på annandagen..!

Bland annat så förvann mitt inlägg som jag skrev tidigare idag. Jag berättade bla om min visit på INtersport för att fixa nya stoppers till bindningarna på mina lagg då jag har åkt sönder dem. HehE! Och killen i verkstaden trodde inte att det avr jag som åkte så det var lite humor. Jag köpte en digitalkamera, jättesöt, svart och den ska tydligen vara bra.. också?! Amasing!

Vi var hos farmor (ja, jag erkänner, det blir snabbversionen nu) och farfar för lite julmat, igen! Och gissa om jag fick en smärre shock då jag såg att Malin, div3målvakt satt vid bordet?! Jag bah: Vad har jag missat?! Massor visade det sig, hon är ihop med vår kusin Torbjörn, my twincousin! Så det var quite a surprise! (Mitt förra inlägg som försvann var betydligt mera välskrivet, eller ja, vi säger väl det!)

Annars då?
Jag blev emo ikväll, riktigt sur faktiskt. Men efter 3 avsnitt av Dirty Sexy Money med pappa så var jag back on track again. Jag var ju tvungen att förklara vilka personerna var och hur de står i relation med varandra osv men han skrattade mest till orsaken om varför jag ser serien överhuvudtaget: Det är så otroligt roligt att titta på rika, bortskämda och blåsta amerikanare. Mhmm! Sen att Karens 3e man, hennes ex, var snyggare än snyggast så fick jag dreggla lite ikväll  (tömmer dreggelhinken) så dte var ju najs!

Jag och syster drack lite Beylies också, busigt värre att storasyster bjuder lillsyrran på alkohol. Haha!

Sängen nästa!

Kommentarer
Postat av: Miika

Tyckte väl att det fattades nåt!

Btw, blev det ingen lappis?

2008-12-27 @ 07:33:28
URL: http://michailov.wordpress.com/
Postat av: lisen

hehe, amen då är ju du och malin som släkt ;)

2008-12-27 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0