knäckt!

Det var en underbart rolig träning idag. Vi var bara 6 spelare och hade det varit div3 hade jag seriöst gått hem. Men det blev en grymt rolig och jobbig träning där vi avslutade med att spela 2vs2 i en 2hockeyrink" vilket var grymt jobbigt. Däremot känns det som om jag har knäckt min rygg. Vi skulle göra en passningsövning i början på träningen och när jag skulle ta ett stag åt sidan och göra ett ryck halkade jag till och ena benet flög ut åt vänster och andra åt höger samt höger knä vek sig och vänster höft knäckte till. Jag blev ruskigt rädd kan jag säga, det hann flyga massvis med tankar när jag stod kvar i den positionen och försökte känna efter ifall alla delar av kroppen fortfarande fungerade. Benen är ok men ryggen. aj aj AJ! Jag spelade hela träningen endå, vi får se hur det känns imorrn. Inget jag kunde göra endå.

Sen sköt jag ner våran målvakt, blåmärken på vristen, armen och ett stenhårt skott i hjälmen där ögonen trillade ut samt en rundpallare i rövah på Evve så at.. Det var min träning idag, haha!

Jag svettas som en galning och innan duschen nu ska jag bara ta och göra lite situps och sånt skit.

Sen ska vi tydligen dricka upp det lilla ur min Beylies också.. Smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0