Klar med julklappsköpen!

Ja se där, nu är jag färdig med julklapparna för iår. Vi var en snabbis på stan idag då jag köpte åt syrran och farsan. Mammas är redan klar och brorsans med samt famor/mormor/farfar också. Jag köpte en ny foundation också, supernajs! Sen hittade jag att par skor, som var sjukt emo enligt syrran. Bara för att de är convers, haha! Svarta och vita av en lite annan modell än den klassiska. Så nu kan jag slänga mina vita, snedtrampade tygskor och det är ingen skit.

Och morsan är sur, när hon kom hem?! Vad är det för fel på henne? Det kommer att bli en mycket intressant jul här iår. Vi barn väntar med spänning när hon ska flyga i taket. Det kommer ju att komma, det är bara en fråga om när...!

Morsan och farsan är på G in till staden nu så jag ska passa på att slå in lite julklappar då. Blir nog askalas det. Jag gillar att slå in julklappar, faktiskt, haha!

Men hur kan hon vara sur när hon kommer hem? sickt.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0