Just idag är jag stark!

Jag känner att idag är jag stark! När jag vaknar idag så är min hosta borta, jag har ingen huvudvärk utan jag vaknar pigg och frisk OCH peppad på innebandy..!

På jobbet då? Jovars, det rullade på sakta men säkert. Såg chefen 1 gång inatt så jag har massor med saker att prata med honom om imorgon om han visar sig..! Idag ska listorna på vilka som har varslat presenteras och det är spännande, faktiskt. Det har bara tagit dem ca 2 månader nu att färdigställa listan vilket är väldigt bedrövligt faktisk.

Jag räknade också ut att på 3skift kan jag vara ledig i 4 veckor och fortfarande ha 30 timmar kvar att plocka ut, och då har jag redan räknat bort nästa måndag och de 12 timmarna jag ska vara ledig innan jul, så det ser väldigt bra ut. Och så har jag tydligen 6 semesterdagar att plocka ut också. St:Anton, here i come! Nåde företaget om de nekar mig det här..!

Jag lyssnade som vanligt på Rix Morron Zoo och idag så spelade Roger Kenta - just idag är jag stark! bakom chefens rygg som programpunkten heter. Jag gillar den här låten på ett konstigt vänster, faktiskt. Haha!



Sängen nästa, eller vad säger ni?

Och ps, du är helt klart bäst! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0