Julen får sig en (check!)

Sådärja, andas: phew!

Dagen förflöt utan några missöden alls i mitt tycke. Maten var god, julskinkan, äppelmoset, laxen, efterrätten.. Smaskens!

Och världens surprise också, vi hade sagt att vi inte skulle ha en jultomten men tjii fick jag. Jag tror det var mest för farmor, farfars och mormors skull som vi hade tomte för ingen av oss andra är ju särskillt små eller intreserade men allt för dem! Det var kul hursom och jag tyckte att det var en trevlig och smidig jul. Faktiskt.

Jag fick medar till sängen, sjukt nice! Presentkort på OnOff, imba! En sjukt cool musmatta som är SÅ jag; Grön/vit i cirklar med 3 knasiga figurer på. HAHA! En vågtång, Dirty, sexy money, Uggy Betty s2, en film och lite annat jox som mascara, nagellack..

Farmor, farfar och farbro Hans-Olof har nyss åkt hem så jag har bytt om till slapparkläder och sitter och andas ut lite, sjukt mysigt!

Tror jag ska slå igång Ugly Betty först nu, jag har saknat henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0