Jag var visst inte stark?

Nehene! Tack för den!

Jag sov, och sov och vaknade 14.50, jag hade tryckt bort larmet två ggr innan jag vaknade, det brukr jag verkligen inte göra men det avr lite skönt faktiskt. Hostan är kvar men eftersom jag inte har ont i halsen ska jag träna endå ikväll. Sen har jag fått en mystisk finne som har uppenbarat sig, suck! Annars för den delen har mitt utslag nästan försvunnit. Eller det har det, det är bara lite rödare på huden där det har varit men det täcks ju lätt över. Jag har ju hur länge som helst på medicinen kvar också, perfekt!

Jag dingade lvl 80 igår också så nu är det bara att börja grinda massa annat skit. Kanske borde kolla upp vilka factions som kan ge mig bra saker. Eh ja..! Någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0