I can't stop smiling!

Jag önskar mig 3 särskilda julklappar av jultomten igår. Jag fick en idag och jag kan verkligen inte sluta le! Det är helt underbart härligt och dessutom så snöar det så jag är bara så glad!

Nu är det två julklappar kvar som tomten kan ge mig, den ena kommer jag att verkligen kämpa allt för att få men den andra är lite osäker, men det lär vi märka. Förhoppningsvis så får jag 3 underbara julupplevelser här framöver, det har fanimig börjat hur bra som helst!

Så nu är jag rik, eller inte än, men arbetslös, inte än men snart. Sista jobbrveckan till veckan nu och sen sen.. Jullov.. Tills hösten...! God damn..!


Kommentarer
Postat av: Annie

congratz så många gånger så du inte kan rälna dom!

fan va härligt :D

2008-12-12 @ 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0