Hur svårt kan det vara att vinna!?

Att det ska vara så jävla svårt att vinna en match?! Im loosing it over here, jag var så jävla förbannad där ett tag under matchen att jag bara ville gå ut och döda den där blonda tjejen. Hon smällde upp klubban i ansiktet på mig och var mm från att spräcka läppen på mig, hon slog fan sönder min hand och gjorde en crosscheck i svanken på mig mitt i 2a perioden vilket resulterade att ryggen blev ju helt keck resten av matchen. GAHHHH!

Vi spelade ruskigt bra i 1a perioden, jag har inte spelat så bra på länge och jag var sånär på att peta in bollen i målet. Eller det avr inne men blev bortdömt, sablar! I 2a perdioden avr vi itne alls på tå men 3e spelade vi bra igen. Synd att vi inte kan göra mål när vi har öppna lägen. Och dommarna, jag blir galen. Die!!!

Iaf, det blev 6-6 och förlängning, båda lagen fick var sitt poäng och i förlängningen gjorde Sundsvall 6-7och fick 1 poäng till.

Så de gick vinnande ur striden, jag blir så arg!! Jag har aldrig varit såhär arg tror jag.

Mat nu iaf, smaskens! Ryggen är keck, pappa tjatar på sjukgymnast. Jag orkar inte.

Ledig imorrn, klippning och träning. Ehh ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0