Han gjorde det igen!

Idag på jobbet satt jag på sista rasten och pratade med Alberto, en cuban som jobbar på en avdelning mitt emot min, och jag har berättat om honom förut för det var nämligen han som grillade fiskarna i akvariet och lite annat. Ikväll så började det hela med att han såg att jag hade klippt mig och lagt in ljusare och röda-ish slingor i håret och han undrade sen hur mycket frisyren kostade. 1100 sa jag och han bara gapade och utbrast: Jag förstår inte hur ni tjejer kan lägga ner så mcyket tid och pengar på hår och kläder. Det gör aldrig vi killar. Jag bara: Ehh okej, jag känner hur många kilalr som helst som klipper sig ofta och är modemedvetna. Han dissade det på en gång och utbrast: då är de bögar! Normala killar bryr sig inte om sitt utseende.

Jag stirrade på honom och började asgarva och han tittar lite sårat på mig.

Sen växlade vi in på modeller och Americas Next Top Model med Tyra Banks och han tyckte det var helt fel att Jay fick vara med och vara dommare/coach när dte handlar om tjejer. Jay är homosexuell och eftersom han är det kan han inte tycka att kvinnor är snygga enligt Alberto. Jag gapade och sa att det finns hur många som helst i modevärlden som är gay och att det egentligen är dem som verkligen ser på kvinnorna som en helhet och verkligen kan se "objektivt" på en kvinnas kropp. Haha! Aja, vilket snack vi hade där.

Så summan på kardemumman (Kjell all over again) är att bryr sig killar om utseende är dom gay och killar som är gay inom fashion får endast och enbart pyssla med män.

HAHAH! Jag dog totalt, fick ett minor breakdown, kan iofs ha berott på att jag var trött och sur över andra saker men annars så.. Jag är helt normal! Alberto är för jeffla rolig att prata med.

Fryser som tusan också, motorvärmaren fungerade inte på min stolpe, tyspiskt!, och det avr -12 grader i staden så jag fick ju börja med att skrapa rutorna ute i kylan och sen sätta ner rumpan på en kall bilstol. Det är ingen höjdare! Och Athena den mysiga björnen sov i min säng och väntade på att jag skulle komma hem för sen när hon såg att jag var säkert hemma så gick hon bort till sin korg i hallen. Naaw! Nu ska jag hoppa i säng och värma mig under täcket!

Kommentarer
Postat av: Abrizz

hahahaha alberto, vilken kille! :D

hahahahahahaahahhahahahah



2008-12-10 @ 14:07:53
URL: http://abrizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0