Gnistrande julmorgon!

Det är kallt ute idag, -10 grader och jag ville hellre ligga kvar i min säng och fortsätta min mysigaste dröm jag har haft på länge...! Grrrr! Mys och lite mys igen..!

Nehepp, annars då? Ja jag vaknar så här med fet träningsvärk i benen sen löpningen igår, samt sjuk träningsvärk i magen och lite sådär halvseg faktiskt. Jag ska hjälpa min lilla mamma idag hade jag tänkt så hon inte behöver få alltför mycket spader idag. Hoppas allt går fint nu då!

Annars så önskar jag er alla en riktigt God Jul!
Samt hoppas att ni har varit tillräckligt snälla för att få lite julklappar ni önskat er av tomten. Själv har jag redan fått 1,5 julklappar från min speciella önskelista, den mellan mig och tomten. Så han finns visst!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0