En dag på stan med brorsan!

Jag och brorsan steg upp i ottan (klockan 9), käkade frukost, klädde på oss, snodde Fokusen (I love free parking!) och så körde vi till Umeå för att hitta ett par smala och snygga skor till brorsan. Vi var på alla affärer som fanns och slutligen hittade vi ett shysst par på stadium av alla ställen?

Vi hade jäkligt roligt faktiskt även om brorsan snackade om att köpa skygglappar som hästarna har för att jag inte skulle sväva iväg och titta på massa andra saker, hihi!

Jag har också köpt en klänning att ha på New Year, om det blir ngt, annars kan jag ha den någon annan gång, shit the same typ. Köpte också lite fräsha juveler på Glitter, strumpbyxor, trosor, typ, så det flög väl iväg en tusenlapp idag. (Vilket betyder att jag måste börja träna innan jag ska bli student, för då gäller det ju att hålla hårt i slantarna!)

Tog en sväng på systemet också och det tog typ 100a år innan jag hittade "Vita Viner"-skylten.. Hur stor och grön som helst men itne då, jag bara humm. Röda viner.. Likör.. Sprit.. öl.. Till slut så var skylten där, mitt framför näsan på mig, efter typ 5 minuter av planlöst letande med en förvånad min över att inte hitta rätt från början. Ps, det var i Umeå, inte i Vännäs, så butiken borde rimligtvis ha en karta för oss landsortsbor!! ds

Måste skriva försäkringsgrejset idag, städa lite och så är det träning ikväll typ.

Iaf, sjukt kul att ha lite tid med brorsan sådär, det gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0